Lite bilder från dagen.

Hej, idag har jag haft en ganska aktiv dag! Morgonen började såklart med en stadig frukost, efter den så klädde vi på oss och drog ut i skogen! Jag mamma, pappa, Natta och Broman, plus Pärlan (vår hund), Mio (Bromans föräldrars hund) och Nitro (hunden vi passar just nu) vi åkte iväg och plocka svamp! Riktigt skogsmulle man kände sig som, haha! Men det var jätte mysigti! Vi hitta dessutom massa svamp, så det var en lyckadsvampplockning idag!
Efter all svampplockning duscha jag och åt lunch, sen tog jag mig ner till nynäs för att titta på Nynäs herrars bandy match, för att Johanna skulle vara där och vi ville passa på att ses lite. Sen när jag väl kom hem så hann jag inte vara hemma länge till, för sen bar det av ut till Yxlö, där Anneli hade annordnat ett litet "go away party" för de närmsta vännerna och familj. Han åker faktiskt den 21:a! Så jag har haft en aktiv och mycket trevlig dag! Sen måste jag tillägga att min kära nonna (farmor) blir 75 år idag! Vi ringde och sjöng för henne, hon vart så glad! Grattis ännu en gång nonna! <3 Men nu tänker jag slänga upp bilder från när vi var ute i skogen, sen blir det någon rulle att mysa till!

Fina Nitro innan vi åkte iväg

 

Jag var lite inne och gick i gummistövlar ;)

 

Mio

 

Nitro, lite blöt och smutsig

 

Pärlan, vår skithund!

 

Våran "fångst"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0