It's a beautiful day.

Sitter och jobbar lite med en läxa som måste mailas in till min lärare idag. Men känns lite som om jag sitter fast, men ska leta upp lite mer fakta, sen får det räcka. Strax hör Emma S av sig också, vi bestämde att ses idag, vi tyckte att det var på tiden, var ett tag sen vi verkligen umgicks! Så det ska bli trevligt ;)! Nu har Nitro åkt hem också, så det kommer bli lite tomt. Fast inte kanske idag, för vi ska vara hundvakt nu i några timmar bara. Men sen ikväll så, speciellt när jag ska gå och lägga mig, ingen vovve bredvid mig mera. Lite skönt ändå också, slipper allt hundhår! Pärlan hårar ju också, men inte i min säng för hon sover alltid hos mamma och pappa .. oj. Kände att det vart ganska ointressant där, hehe. Slänger upp lite halvbra bilder på vad jag har på mig idag.





Tröja: H&M
Jeans: gina tricot
Boots: din sko
Scarf: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0