I know where you at, I bet she's around.

Tjena, har precis skrivit lite i min engelska blogg. Yes, jag har två bloggar, för att jag kan inte få nog, mohaha! Nejdå, riktigt så är det ju inte. Utan var tvungen att starta en blogg på engelskan, för att skriva om en bok jag läser på engelska. Så var lite duktig ut av mig och gjorde en ordentlig start, sen äre bara lite små inlägg hit och dit ;). Provet i rättskunskap gick väl sådär. Hoppas iaf att det var tillräckligt bra för ett godkänt. Sen var jag riktigt busig idag, skippade sista lektionen, för att jag orkade inte sitta och vänta en timme på att den ens skulle börja, sen köra en lektion på en och en halvtimme, om inte mera. Så jag gick vid halv ett tiden, ner till gymmet.
Så nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Jag har gjort mitt plugg för dagen. Imorgon börjar jag åtta, men slutar däremot kl 11, så då blir det käka lite sen dra till gymmet, en sista gång. Sen tar mitt kort slut. Så får jag vänta till den sista, när jag får studiebidrag så kan jag fylla på för en hel månad. Då jäääklar ska det tränas ;).
Juste, ska skicka ett cv till ett café i haninge som söker jobb. Får väl se hur det går. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0