Grown ups

Tja, kom en från stan för en stund sen. Har varit inne på bio men Lucas och hans mamma, vi såg Grown ups, riktigt rolig faktiskt! Så det vart en trevlig kväll. Dagen däremot har varit grymt seg, tanken var att jag Maja och Therese skulle in till Handen och hitta något att köpa till Cicci. Men Maja hörde av sig och berätta att hon blivit sjuk, och när Therese hörde av sig var klockan vid lunch tid plus att det var stora förseingar på tågen idag, så jag hade ingen lust att ta mig ut i trafiken då. Så det får bli att jag och Therese får gå upp till centrum efter skolan. Men eftersom det vart som det vart idag så tog jag mig en löpartur på slingan för att känna att jag gjort något vettigt idag ;) riktigt skönt och gick hyfsat bra! Nu jäklar ska jag komma igång ordentligt, plus att jag ska köpa mig ett gymkort om ett litet tag. Ska bli kul, älskar att träna! Nej, måste ta och sova nu. Är faktiskt trött och ska ju orka upp imorgon, btw imorgon kommer det nog bli den dag det mest kommer likna en normal skoldag. Spännande .. Peace!



Så jäkla snygga, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0