We are the world.

Sitter och lyssnar på we are the world, den "nya" versionen som gjordes för Haiti, så jäkla underbar låt! Jätte skön ny version också! Gillar den gamla också, Bruce är ju med, och jag ryser lika mycket varje gång jag hör honom sjunga i den låten. Men denna låt ger mig rysningar också, det är massa kända från denna tid! Underbart, helt enkelt.

Har precis läst lite i min kära vän Martinas blogg, hon har skrivit ett inlägg om mig, Johanna och Emma L. Helt underbart skrivet, hon fick fram orden så jäkla bra! Vi fyra har gått genom eld och vatten tillsammans. Vi delade allt med varann, det är nog det jag saknar mest! Alla våra pratstunder, det spelade ingen roll vart vi var eller vad vi gjorde, utan våra samtal. Helt sjuka, roliga, hemska, konstiga och riktigt vettiga samtal! Saknar oss fyra, vår tid. Men jag vet att även fast alla vi går på olika gymnaiser, så har vi inte förlorat varann, vi umgås mindre, men vi vet alltid att vi har varann! Jag älskar er, glöm aldrig det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0