Tuff dag.

Tja, jag känner att jag haft en riktigt tuff dag idag. (Känn min sarkasm) Jag började dagen med idrott, klockan halv tio. Vi var nere på gymmet så jag körde mitt gympass för dagen där, så jag tog liksom två flugor på en smäll. Sedan slutade lektionen och även dagen klockan halv elva, vi gick ner till skolan och åt lite lunch och hämtade rättskunskapsboken, sen åkte vi hemåt. Kom hem och tog tag i läxorna, gått lite segt, har gjort lite annat i mellan också. Just nu håller jag på att skriva om gasledningen som ska gå i östersjön från Ryssland till Tyskland, lite intressant faktiskt. Aja, back to work.




Extremt snygga om jag får säga det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0