Saturday.

Tjena, har precis gjort mig klar för att åka ut till ristomta på en liten släkt middag. Igår så var jag som sagt ledig, så när jag vakna upp hos Therese igår så hade jag tänkt att äta och sen åka väg till gymmet innan jag åkte hem. Men det vart raka vägen hem istället, mår inte till hundra och vill inte bli sjuk igen så bättre att piggna på sig och träna när man känner sig piggare istället. Gick så dåligt för mig i torsdags också, måste berott på detta. Men jag känner mig ändå lite friskare idag så kanske blir gymmet imorgon, får se. Men så åkte jag i alla fall hem, tog det lugnt ett tag sen gjorde jag lite uppgifter som jag fått från skolan. Efter middagen så skickade Emma Snäll sms och undra vad jag gjorde och undra om jag ville komma ner till henne och umgås ett gäng. Så jag tänkte varför inte. Så väl där nere så vart det lite idol och lite spel, sen drog grabbarna och bara tjejer kvar, jag, Emma, Montis och Jessica. Så vi drog på ett litet party lite spontant sådär, vilket vart sjukt lyckat! Hade en riktigt rolig kväll, tack tjejer att ni drog med mig! Det var så grymt skön stämming, assköna grabbar också, hade aldrig träffat dom förr, trodde det skulle bli fett stelt men det vart det inte alls, vilket var en lättnad! Så riktigt lyckad kväll/natt! Kom fan hem vid 20 i fem imorse, haha. Fast det var det fan värt! Dags att dra, ciao ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0