Grey's anatomy.

Ikväll har det äntligen börjat! Sitter som klistrad i soffan, men passa på att skriva lite nu när det är reklam. På fredag har jag mitt första matte prov i matte b, sjukt skrämmande. Vet inte ens om jag kan hälften av kapitel ett. Har pluggat så gott jag kan idag, men har ingen ork längre. Imorgon har vi matte lektion, så då ska jag haffa Hannes snabbt så jag kan få lite serös hjälp! Broman hjälpte mig lite grann idag, men behöver mycket mer hjälp. Imorgon blir det till att gymma en timme, sen hem och plugga kvällen ut. Nej nu ska jag återgå till soffan och gosa ner mig i fliten igen, sen blir det sängen efter Grey's, sovmorgon imorgon också, så det kommer bli grymt skönt att somna tidigt då ;)! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0