Göteborg!

Tjena gott folk! Yes, jag åkte iväg till göteborg i fredags! Kunde inte skriva om det för att jag och min lillasyster skulle överraska min kusin att vi dök upp med mormor och morfar ;)! Hon vart riktigt överraskad också, så det var lyckat ;)! Anledningen till att vi skulle åka ner hit och överraska henne var för att hon fyller 15 år idag! Så igår under dagen åkte jag, Mickis, Linnea och Fanny (Linneas kompis) in till stan, sen kom vi hem och åt massa god mat och tårta med släkningarna, sen smet vi fyra tjejer över till grannarna och bada lite gummibubbelpool ;) asmysigt! Imorse sjöng vi för henne och så fick hon lite presenter! Så nu är det i full gång här, alla håller på och gör sig i ordning, och jag och Mickis ska ta och packa och göra oss klara, tror att det blir att vi börjar åka efter lunch. Men i det stora hela har jag haft riktigt trevligt och kul här i helgen! Så jag avslutar med ett

Stort grattis till min älskade kusin Linnea, på din 15-årsdag! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0