Done all wrong.

Tja, sitter och bara degar just nu faktiskt. Om en stund är det middags dags, kom hem rätt tidigt idag, kom ner till gymmet och kom igång ganska fort så var klar runt tre så jag hann med kvart över tre tåget. Så istället för att duscha direkt hamna jag framför datan, jaja, duschen tar jag efter maten. Imorgon blir det att åka tidigt, det är kickoff på UF imorgon! Blir nog kul, efteråt har vi bara en lektion sen blir det ner till gymmet igen ;).
Snacka otur jag har haft idag! Först kommer jag på när jag redan sitter på tåget att jag glömt mitt busskort hemma! Kul, glömde ta ur det ur den andra väskan som jag hade i fredags. Så då har jag fått skickat smsbiljett, jätte kul. Sen så när jag väl kommer till gympan och vi startar igång så står jag med några tjejer till i klassen och försöker ta oss upp på sådana rep (vilket inte gick så bra) sen så precis så tänker jag ta sats och hoppa upp på repet, så SMACK! Och det bara börjar dunka i huvudet, då har en kille i min klass (inte avsiktligt) krutat en fotboll (som var rätt hårt pumpad) i skallen på mig! Jag blir inte bara skrämd av att den kom från ingenstans utan det gjorde även fruktansvärt ont! Så det var inte en rolig upplevelse för mig, och den huvudverken höll i sig också! Men som tur var så mot slutet av dagen släppte den tillräckligt för att jag skulle orka gymma. Nej nu ska jag gosa lite med Pärlan, ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Aaaaw, var tvungen å kommentera här också (A), stackars! Motgångar..bajs.

Pluttis, vi måste snacka om gymmet, är rätt sugen på det asså! Hör av dig snyggo <33

2010-10-14 @ 18:38:49
URL: http://emmalindblom.blogg.se/
Postat av: ginah

ja, fy vilken dag alltså!

hihi, yeeee :D kuuuligt! Jag hör av mig ;)<33

2010-10-17 @ 08:47:27
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0