20:e oktober

Tja, sitter och fixar nya låtar till mobilen, har tröttnat så på mina. När man börjar bläddra förbi nästan alla låter är det nog dags att uppdatera sig. Blir inte bara nya låtar utan även lite som jag inte tröttnat på ;).
Går dagen vara en riktigt skön och mysig dag! Slutade tidigare igår dels för inställda lektioner och dels för att jag inte orkade sista lektionen för att det vart så länge att vänta till den eftersom vi fick värsta hålet. Så jag drog ner till gymmet sen åkte raka vägen till Nynäs och mötte upp Emma Snäll, var sjukt länge sen vi sågs så det var jätte kul att ses igen! Och eftersom hon var ensam hemma i hennes mammas lägenhet så fick vi fixa egen mat, vilket vart grymt stark men också grymt god thaigryta med kycklig och bulgur! Sen så åkte vi förbi mig och hämta lite kläder så jag kunde sova över, sen var det råmys på g! Vi kika på film och sen såklart Desperate och Cougar Town! Sen var det kort skoldag idag plus att det inte vart något gym idag, för det är en av mina vilodagar idag ;) så jag har bara latat mig hela dagen! Ser fram emot Grey's ikväll också! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0