12:e oktober

Tja, sitter och tittar på hemmafruarna nu. Sen blir det Cougar Town, pappa är lite grinig för han vill se fotbollen, men han får sappa över när det är reklam ;). UF kickoffen idag var faktiskt riktigt kul och intressant! Dock kändes det att man suttit och lyssnat massa efteråt, men det var inte så farligt. Jag känner mig riktigt taggad på vårt uf nu, och börjar nog förstå hur mycket tid jag måste börja vara beredd att lägga på det. Så nu är det bara att tuta och köra! Imorgon ska vi ha möte med vår rådgivare, lite nervöst ändå, hoppas han tror på vår idé precis som vi gör och att han kan hjälpa och tipsa oss en del. Nu ska jag kika vidare på mina hemmafruar! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Hihi cougar town äääääger! Så fult, men jag gillare ;D

2010-10-14 @ 18:35:34
URL: http://emmalindblom.blogg.se/
Postat av: ginah

haha, jaaa äääälskar det! ;D

2010-10-14 @ 19:46:15
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0