Vilken måndag.

Herregud vilken måndag, känns som om jag har varit med om det mesta idag, haha. Vet inte vad jag ska säga, kom in massa konstiga kunder med skumma frågor och den lilla maskinen som skriver ut lapparna till skorna funkade inte, den levde sitt egna liv, en som jobbar där mådde inge vidare och drog hem tidigare. Så var lite smått kaos idag! Men jag överlevde dagen nätt och jämt. Nu sitter jag hemma och tar det lugnt bara. Ska fixa lite glögg också, vart aldrig något igår, för Natta kom hem med någon Dooleys med espresso smak! Jätte god faktiskt, jag som gillar kaffe tyckte bättre om denna än orginalet. Nej, nu är det nog, nu ska det drickas glögg! ;)
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0