Snark!

Satan vad jag är trött idag! Fattar inte varför, men så är det. Så jag ska fatta mig kort, vill somna tidigare idag. Idag fick jag en kassakåd, yey! Jag har varit med vid kassan under veckan så jag har vetat ungefär hur den fungerar och idag fick jag testa på egen hand idag, skitläskigt första gången. Jag ver helt virrig, men det gick bättre andra och tredje gången. Det är en ganska enkel kassa så ska nog klara av att lära mig den bra inom kort ;)
Måste bara säga att jag har panik med UF, fick ett mail av Nonna idag som undra om vi ville vara med på öppet hus den 8:e, jag bara tänkte shit! Vi har inte ens kontakt med tillverkare än, så jag hörde av mig till Sandra direkt, som har kontakt med vår rådgivare, så nu känner jag mig lite lugnare. Men får ändå ont i magen av sånt här! Men nu måste jag fixa fram kläderna till imorgon och ta och få lite sömn, imorgon åker jag till nynäs hem till Emma S direkt efter praktiken, ska ha en liten tjejkväll typ, så det kommer bli skoj! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0