Så jäääkla förbannad!

Någon har har gått in i mitt skåp med nyckel och snott mina pengar som jag tog med idag endast för att jag har en kort dag och för att jag skulle direkt upp till centrum efter skolan!
Det värsta är att jag märkte inte det förrän jag stod på nordea och sa att jag skulle sätta in pengar på mitt konto, öppnar plånboken och seldelfacket är tomt! Får genast panik, rotar igenom hela väskan, varenda ficka på min jacka. Sen går jag tillbaka till skolan i förtvivlan, pratar med mamma på vägen om min upptäckt, medans jag pratar med mamma kommer jag på att efter svenskan så märker jag att mitt lås sitter åt fel håll, men tänker inte så mycket på det då. Så när jag kommer till skolan och lyckas jag få tag i min ena mentor och berättar vad som hänt, vi går ner till reseptionen och kollar med hon som har extra nycklarna, och hon säger att hon inte har dom längre utan rektor assistenten har dom, så vi går dit och kollar, då finns mitt kuvert inte ens där! Så någon har alltså först tagit hela kuvertet med min extra nyckel i plus att de lyckas gå in i mitt skåp den dagen jag hade pengar i plånboken vilket jag aldrig annars har, och de har dessutom lämnat allt annat, inte tagit leg, bankkort, mitt busskort och allt annat är kvar, bara pengarna som är tagna. Ingen visste ens att jag hade pengar och skulle lägga in de på mitt kort idag, och varför just mitt skåp!? Jag fattar inte, så jäkla irriterad just nu! Har lust att hitta den jäveln och slå ner den personen! Nej, nu ska jag försöka andas lugnt och titta på Eclipse. Allt känns så jävla ruttet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0