Regnet övergick till snö.

Vilket jag ändå hoppas bevaras lite, orkar inte slask! Sen är det väl ändå lite dags för lite snö på marken iaf? Tycker jag i alla fall. Idag är det min kära pappas 48-årsdag! Grattis pappi! <3 Så ikväll efter middagen blir det lite tårta och så ;) så det blir mysigt!
Min dag idag har varit väldigt annorlunda mot vanliga fall, för det första så var vår ena lärare borta, som vi har på morgonen och sen direkt efter lunchen också. Så vi fick jobba själva. Sen så återstod bara en lektion till på dagen, och den hade vi med en annan lärare, men jag tog på mig mig charm och tog med mig Therese och Maja och förklara vår jobbiga situation och undra om vi kunde få ett arbete hem. Och det gick hem, så nu har vi fått ett litet arbete tills nästa tisdag. Så då gick jag ner till gymmet innan jag åkte hem och plugga. Sen så har jag gjort klart svenskan och även rättskunskapen, när jag ändå var i farten. Morgondagen blir lite intressant, eftersom en lite fågel viskat i mitt öra att det blir oförberedd engelska prov imorgon bitti så hoppas jag att jag inte är så grymt trött som jag brukar vara. Så ska det nog gå ganska bra, aja. Nu kan jag inte sitta här mera, dags för middag! Ciao ciao!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0