Pustar ut.

Tja, sitter och pustar ut efter helgen som gått. Herregud vilken grymt fartfylld och rolig helg jag har haft! Först i fredags så var det ju först lite tjejmys, sen så fart det lite chillkrök med lite spel och så! Igår firades Natta, vilket vart grymt rolig kväll, gick man och la sig klockan tre, så fick lite mer sömn inatt ;) haha. Sen idag så har det varit lite lugnare event, min yngsta kusin Malin på ungefär fyra månader döptes, jag och Mickis fick vara gudmor, eller fadder som man säger idag ;) fast Mickis jobbade idag vid den tiden, så det var bara jag som var med i kyrkan. Så nu när jag kom hem kände jag att jag kunde pusta ut lite, ikväll blir det till att lägga sig tidigt, så jag får lite mer sömn, haha. Praktiken börjar imorgon, så jag måste vara pigg då ;). Just nu sitter vi och väntar på att maten ska bli varm, vi fixade i ordning maten från igår och käkar det till middag! Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Inte ungefär, exakt fyra månader på dagen. ;o)



Och tack för både igår och idag!

2010-11-21 @ 19:02:33
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: ginah

Jaha, haha ;P shit vad tiden har gått!



tack själv :)!

2010-11-22 @ 19:35:58
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0