Kvällsinlägg.

Godkväll! Ligger i sängen ihoppad en skön t-shirt att sova i. Imorgon måste jag åka med ett tåg tidigare för att ha kvart samtal med min mentor, men det är ingen big deal, har ju sovmorgon så det blir inte så tidigt ändå.
Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag har fått gott besked från skolan, sen så sluta jag tidigt så då hängde med Emma Snäll i centrum, vi kika runt lite, jag fixa dop present sen så tog vi en fika. Sen strax innan två tiden var jag tvungen att gå tillbaka till skolan igen, för att göra ett muntligt anförande för att jag missat det för ett tag sen när jag var sjuk. Sen åkte Emma och jag raka vägen ner till Nynäs. Där vi först lämna bilen till hennes mamma, sen så hörde vi att Sandra hade klarat körkortet idag och att hon, Montis och Jessica var och gled runt på stan, så då svängde dom förbi oss och tog med oss på en tur, vi åkte först ut på lövhagen, sen åkte vi till centrum igen och fixade ett spel som verkar askul! Sen splittrades allesammans. Men det slutade inte där, för när jag och Emma hade varit hos henne och käkat mat så tänkte vi slå på en film, men sen så kom Emma på att hon ville fixa lite i rummet, så vi åkte förbi hennes pappa och låna lite verktyg, sen så kom Jessica förbi i samma veva och hjäplte till att se om allt kom upp rakt och sådär ;) sen kom även Sandra förbi, fast bara en snabbis! Men i helhet så har jag haft en riktigt bra dag/kväll. Nu är det dock dags för mitt att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0