Jobb!

Tjena, idag är det första lovdagen och idag ska jag jobba! Jag vet inte vilka mer dagar jag kommer att jobba, det får vi se, jag hoppas i alla fall på hela veckan, vill få in så mycket pengar som möjligt. Sen är det kul att jobba på Charinas, alltid lika trevligt att träffa Charina och Svenne, plus att kunderna är så mysiga!
Måste bara berätta om årets tabbe som jag gjorde igår kväll, jag hade ställt om klockan själv, för man skulle typ göra det i helgen, till vintertid. Så frågar min mobil om den ska ställa om sig automatisk, och då tröck jag nej för att jag tänkte att jag redan hade fixat det, så vaknar jag i morse i tron på att klockan var 08.30, fast den egentligen var 07.10, vilket är skumt också, att det inte ens var samma minutslag. Så jag vet inte vad jag gjorde för fel igår kväll, måste varit riktigt trött! Ah, så nu har jag ju en hel del tid på mig denna morgon, så ska väl ta och börja klä på mig och käka lite frukost sen. Ciao ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0