Jag hade fel.

Tja, sitter och smälter middagen och osten med äpple som jag åt efter middagen. Så himla gott, italiensk mjukost med äpple, muumms! Idag har jag klarat av min första dag på praktiken, eller kan inte säga klarat av, för att det var både roligt och lärorikt! Men jag tog lite fel på tiden idag, var jätte osäker på när jag skulle börja, nio eller tio, så jag vågade inte chansa på tio om det var så att jag börja nio, så jag åkte dit till nio så visade det sig att jag började tio i alla fall, haha. Bra Gina! Aja, nu vet jag i alla fall när jag börjar ;) sen idag fick jag sluta fyra iställer för fem eftersom jag kom en timme tidigare. Men ska nog ta mig en dusch, varm och skön dusch! Ciao ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0