I've found it!

Tja, sitter och smälter maten lite. Ska ta och läsa boken från svenskan, behövs! Men måste bara säga att jag är grymt trött idag, finns tre anledningar till det, första: det är ju faktiskt måndag, andra: vi simmade på gympan och tredje: på allt detta gick jag till gymmet efter skolan. Anar ni hur pigg jag är? Kommer typ somna med boken i nyllet, haha. Sedan måste jag visa att jag har hittat en billigare version på min dröm mc-jacka! Min absolut dröm mc-jacka är ju Jofama by Kenza i svart, går inte att beskriva hur snygg den är! Men nu ikväll satt jag och tittade runt lite på lika olika hemsidor, kläder och framför allt jackor. Tror ni inte att jag hittar en snarlik mc-jacka för 500kr? Plus att den till och med har sådan lös foderkrage! Måste nästan köpa den! Vilket kommer säkert bli ett problem, för alltid när jag hittar något som jag verkligen vill ha, är det slut i var enda butik eller så finns inte min storlek någonstans. Så jag ska upp till centrum efter skolan på onsdag, då slutar jag tidigt, så jag måste kolla upp detta!


Jäääkligt snygg, inte sant?!


Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Jättesnygg jacka!

2010-11-08 @ 20:06:47
URL: http://l2kw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0