Grey's anatomy.

Tja, sitter och tittar på Grey's, gosh I love it! Idag fick jag hjälpa till och visa lite egna inseativ, jag och en som jobbar där gjorde i ordning julskyltningen. Vilket var jätte kul och annolunda! Skulle egentligen lärt mig kassan idag, men det får bli imorgon ;) hade kul idag. Men jag gillar även att hjälpa kunderna, pricken över i:et skulle ju vara att kunna sluföra affären med kunden och ta betalt. Men som sagt, det kommer. Jag är riktigt glad att jag valde att praktisera på Jerns igen. Gillar att jobba på en liten butik sådär, komma nära kunden och framför allt så trivs jag med personalen! Men nu ska jag fortsätta titta på Grey's, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0