Gäsp!

Godkväll, sitter i sängen och tänkte skriva ett sista inlägg innan läggdags. Ska nämligen upp en timme tidigare än vad jag brukar gå upp på tisdagar för att vi ska prova mössor imorgon och abc-gruppen skulle komma till skolan halv nio. Men en morgon får man ju offra för det! Känns lite skönt och spännande, liksom alla andra har redan fixat det och nu kommer vi på riksäpplet lite efter, som vanligt, haha.
Hade jätte svårt att somna igår, somna säker inte för än halv ett - ett. Inge kul att gå upp vid sju då, men är till en fördel riktigt trött nu, så kommer somna så fort jag lagt ner huvudet på kudden!
Nu ikväll har jag och familjen varit och grattat Natta hos henne och Broman i Skarpnäck, fast inte Mickis för hon var och jobba. Så då fick man lite fika och så snacka vi och bara hade det trevligt! Sen så småplanera jag, David och Broman att vi skulle ha en kväll som vi skulle titta på massa bra skräckfilmer! Hihi, älskar det! Var jääätte länge sen jag såg någon riktigt bra också, plus att jag brukar bara se men folk som är piss rädda, som knappt tittar, då är det inge kul. Är roligare att titta med sånna som tycker om skräck, som jag! Jag kan erkänna att om filmen är riktigt bra kan jag faktiskt bli riktigt skrämd och så, men jag gillar det! Får värsta kicken av det, haha.
Nej, dags att säga god natt, mina ögonlock håller på att falla ihop. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0