Första advent och snöstorm.

Goddag! Har bara latat mig massvis idag. Hade en riktigt myskväll igår för mig själv, sen idag fick det bli likadant, fast denna gång med sällskap ;) typ snöstorm ute så finns inte så många alternativ tycker jag, skulle vara kul att haffa småkusinerna och åka pulka eller så, men kan ju hoppas att det kommer en finare vinterdag till det!
Har tittat på idol bland annat idag, både från förra fredagen och nu i fredags. Satan vad Jay är bra, det är heeeelt sjukt vad han är grym!
Idag är det första advent också, så ikväll blir det till att tända det första ljuset i adventsstaken och sedan ska vi äta en god köttfärspaj med lite svamp och efter maten ska det drickas glögg! Kommer bli en perfekt jul om denna snö bevaras, jag har ljustämmningen upp över öronen just nu! Först från praktiken sen även hemifrån och sedan gör vädret sitt också, så himla mysig känsla! 


 

Bild: från förra helgen.

Var tvungen att klippa bort röran runt omkring, sedan så är mitt huvud lite kapat pga fotografen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiin blus :D

2010-12-02 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0