Bra update!

Tja, har engentligen inte tid att sitta vid datan idag, men passade på när jag ändå skulle fixa med musiken på datan. Gårdagen vart en toppen dag, var inne på saco mässan med massa underbara tjejer, sen så åkte vi in till stan en snabbis för att Johanna skullle köpa en grej och sen så åt vi lunch! När jag kom hem så gick jag och Mickis med stavar, kan säga att det känns i benen, mest rumpan idag! Sen gjorde jag även lite magövningar innan jag gick in och duscha och gjorde i ordning mig, sen åkte jag raka vägen till Emma i nynäs, hos hennes mamma, middag och spelkväll på g! Först var det bara jag Jessica och Emma, sen kom grabbarna, sen kom Montis och även Sandra kom förbi! Så vart en lång men riktigt lyckad kväll! Sov lite halvdåligt på soffan, ganska hård soffa må jag säga, men jag överlevde ju, tog mig en powernap för en liten stund sen, grymt skönt att ligga i sin egna säng! Nu måste jag sätta fart, ikväll är det 20-årskalas! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0