All by my self.

Tja, sitter helt ensam i huset. Mamma och pappa är på glögg mingel och Mickis är och serverar för att tjäna in pengar till fotbollen, så det är bara jag och lilla Pärlan. Men det är ganska mysigt ändå, är skönt att vara själv såhär ibland, men just idag känner jag mig lite sällskapssjuk, jaja ;) överlever!
Igår var vi hos Emma, hos hennes pappa denna gång, jag hade fattat det som att det skulle bli en tjej-evening, men tydligen inte, kom lite grabbar i alla fall, men jag klagar inte! Hade riktigt kul igår, samtidigt var det lite smått kaos, men vafan lite intreger är ju alltid kul ;) hehe.
Nej, nu ska jag slå på en film och käka chips och gurka med dipp!


 

 

Pärlan ute i snön och kylan och Pärlan och jag myser i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0