This will be your last chance, so take good care of it.

Tja! Sitter och dunkar lite musik för tillfället. Idag är det ju morsdag, så glöm inte att visa extra omtanke till din mor idag! Jag har tillexempelt städat hela huset så det är rent och fint hemma, något som är superviktigt för min mamma, säkert för fler mammor. Sedan har jag Mickis och Natta fixat lite fika och en fin present till lilla mammi idag! Tror säkert hon kommer uppskatta vår lilla uppvakting. Vi brukar ge henne frukost på sängen men imorse funkade det inte så bra, var bara jag och Natta hemma, Natta var lite halvseg imorse, tror hon försov sig lite. Hehe, sliten eftergårdagen ;). Så jag tänkte att det var ingen mening att jag skulle göra det själv, eftersom mina systrar och bror vill nog också vara med på något tillsammans. Så det blir fika och en liten present. Mamma har varit borta sen imorse, och grattat sin egen mor som i sin tur hälsat på hennes mor.
Så jag har väl i stortsett berättat om min dag idag. Solen skiner och inget hagel idag, så kan inte klaga på vädret. Lite blåsigt, men inte så farligt. Hörs!





- This will be your last chance, so take good care of it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0