Saturday I love you like gold.

Tja! Kom hem för en stund sen. Jag åkte till Haninge med kvart över tio tåget, vaknade ganska tidigt imorse så det vart frukost, ut och rasta hunden sedan iväg till Haninge. Jag provade även lite fina bh:ar, behövs nya! Det gick hur bra som helst att byta storlek på överdelen, tog bara en storlek större, men det gjorde skillnad till det bättre. Kände när jag hade på mig den att jag inte behövde oroa mig för att tuttarna skulle trilla ut. Behöver dock knyta denna lite hårdare runt om, men vad gör det. Nu då, jo jag ska ta och leta fram något att ha på mig ikväll. Har alltid svårt att ta fram några bra kläder när man vill klä upp sig lite extra, brukar sluta med att jag lånar något av Mickis eller någon annan, haha. Vid tre tiden ska jag troligtvist vara barnvakt åt mina kusiner. Har inte bestämt mig ännu om jag ska duscha nu eller efter jag varit barnvakt. Jäkla ångest man ska ha hela tiden, haha. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0