Never think.

Hello! Dagen idag har varit ganska degig, började morgonen med att åka för att möta upp klassen och Benny. Sedan när alla var samlade gick vi hem till Benny, där bjöds på frukost, mys! Sen när vi kom tillbaka till skolan hade vi Maria, men vi hade inget kvar att göra på hennes lektion så det vart mest betygs snack. Så det var ju bara lall av allt. Sen hade vi svenska, då arbetade jag riktigt flitigt faktiskt! Efter den lektionen var denna skoldag slut, så när jag kom hem så åt jag lite mellis, sen städade jag lite på rummet och övervåningen. Snart är det middag och efter middagen ska jag och Mickis ut och springa, sedan ska vi handla lite åt mamma efteråt. Så ja, halv lugn dag. Sitter och kikar på en matte uppgift vi fick av Hannes förra veckan som vi ska gå igenom de vi inte kunnat så bra. Förhoppningsvis så lyckas morgondagens lektion med Hannes hjälpa så pass mycket att jag klarar matte nationella som är på onsdag, sedan har vi ett även nästa fredag. Åh, är så nervös! Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra! Ska klara det, måste. Aja, ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0