It's friday i'm in love.

Tjaa! Har precis käkat i mig massa god italiensk salami och ost, mums! Så nu är man mätt och belåten, kanske kvällen ut, annars får man ta sig något till kvällen också ;). Dagen idag, har sett ganska full speckad ut, första lektionen var samhälle, där vi fick klippa och klistra, haha. Rena bild lektionen ;) men det var i alla fall ett arbete om alla partier och så hade man olika punkter att ta reda på vad de hade att säga om det, min punkt var miljön. Så jag hade alla stora partiers löften på vad de skulle göra med miljön om de vann valet. Och det satte jag upp på en grön planch, passande va? Så efter den lektionen var det lunch, ganska god lunch också så det var skönt. Sedan var det bara att tagga till inför naturprovet, som gick ganska bra. Så det känns skönt. Efter det gick jag ner och väntade på att Mickis skulle sluta sin lektion så gick vi och solade tsm. När vi solat klart mötte vi upp Bella och gick upp till Haninge centrum och kikade runt lite, jag köpte mig en bikini :) billig och snygg svart sak på hm! Men jag tror att jag nog måste ha en storlek större på överdelen, så ska nog åka in dit imorgon och fixa det. Lisa kom även upp till centrum och gick med oss, men jag tog tidigare tåg hemåt idag, fast jag åkte inte hem utan till Nynäs för att möta Natta, hon hade lite ärenden där och ville sedan kika runt där nere, så jag var sällskapet :). Sen äntligen kom man hem och fick i sig lite mat. Men vet inte vad jag ska hitta på alls ikväll, får se vad som blir, lutar åt en hemmakväll. Kan vara skönt. Imorgon kväll ska jag däremot gratta Lisa, som fyller år idag! Grattis Lisafisa <3! Juste, ska troligtvis passa mina kusiner imorgon också, så det blir lite att göra imorgon också. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0