Fredag 28:e maj.

Tja. Har precis kommit hem från Haninge, med mamma och pappa. Imorse åkte jag och Mickis först till vh och städade hos kusinen, hon får pengar för det och jag var väl mest sällskap. Sedan hjälpte jag henne på ett hörn. Men efter det så duscha vi och fräscha till oss, åkte in till Haninge och titta runt lite. Sen kom mamma och pappa in, för Mickis skulle fixa nytt pass. Sen kika vi runt lite, mamma och pappa handla mat och gick på systemet. Sedan var det hemgång, fast Mickis var kvar med Bella. Så nu är frågan vad som händer ikväll. Har ett erbjudande som jag är jätte sugen på men tveksam på ett hörn samtidigt. ÅH! Ångest attack. Kan jag inte bara ha ett jobb och lite bättre liv? Aja, är ändå tacksam med det lilla, som min underbara familj, ni är allt <3.


- jag slängde bort någon slags vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0