Första dagen.

Tjena. Sitter och vilar fötterna, medens jag kan. Ska nämligen ut och springa med Mickis om en stund. Min första praktikdag har gått bra, har haft lite att göra hela tiden så tiden har rullat på ganska bra. Men man känner sig så osugen på att vara inne när det är sånt fint väder ute! Men men, känns i alla fall som om jag hamnat på en bra praktikplats. Har nog aldrig haft någon dålig sen jag började gymnasiet, inte innan heller för den delen. Har lite svenska jag måste komma ihåg att göra denna vecka sedan borde jag nog gå igenom lite matte, har ju natoinella i matte på fredag, vettefan om det kommer göra någon skillnad att plugga men kan ju ge det ett försök. Nu ska jag vila maten sedan ta mig ut i solen och värmen! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0