Bra till en början.

Tja! Gårdagen började jättebra. Efter skolan så gick jag upp till centrum och mötte upp Mickis och Bella, vi kikade runt lite och köpte även en del fina saker. Sedan kom Lisa också så åkte vi tillbaka till Ösmo. När jag kom hem så fixade Natta mina naglar, fransk manikyr. Älskar det, tack! Sedan fräschade jag till mig och satte på mig lite trevliga kläder. Sedan cyklade jag hem till Lisa, där Mickis Bella Emma och Lisa (såklart) var. Vi beställde pizza och käkade tsm, mys! Vi hade det nice och roligt. Sedan började även dom fräscha till sig, men Emma mådde inge bra så hon gick hem. Men vi andra gjorde oss redo för lite valborgs party! Men när grabbarna hörde av sig och började strula fram och tillbaka om vart vi skulle vara började man känna ångest. Detta kunde inte sluta bra. De var hos Klasson just då, och kunde tydligen inte vara kvar, så efter många om och men så vart det att vi åkte ner till Nynäs till någon fest. Men när vi väl kom fram så skulle tydligen inte alla få komma in, så några gick in och resten gick hem till Lucas mammas lägenhet. Där chillade vi ett tag, sedan kom de andra grabbarna från festen. Den sög tydligen, inge folk och inge drag. Så då hittade vi en annan fest i Nynäs som vi åkte till. Och när vi var halvvägs framme mötte vi massor som var påväg där ifrån. Jahapp, då hade dem tydligen blivit utslängda för att de var för många som var på väg och då stängde de ner hela festen. Så alla hamnade ute .. kul. Så vi var säkert ute en timme innan vi tog oss till bussen och hem till Ösmo. Riktigt misslyckad varlborg, snacka om att valborg är så överskattat. Nästa valborg ska jag fan gå ut på krogen och pratjjaa eller chillkröka med ett litet gäng av vänner hemma hos någon. Går liksom inte att misslyckas då! Aja, dagen idag har varit jäkligt seg. Är typ trött av uttråkadhet. Jag och Lucas åkte ut till yxlö vid tre tiden. Här duschade vi och fräscha till oss, så man känner sig lite mer vaken. Nu har vi precis käkat en jätte god middag, snart ska vi också äta lite efterrätt. Sen ikväll ska Lucas med familj åka till Linköping, Lucas och Uffe ska åka formel 3 imorgon, som är Lucas födelsedags present eller om det var julklapp, minns inte. Så jag ska väl bara hem och chilla med livet, har inte lust med något ändå. Funderar på att köra en Twilight-maraton, på de två filmer som finns. Imorgon tänkte jag i alla fall ta och göra något, ska nog till Handen. Måste byta en grej och så ska jag kolla upp en sak. Någon som har lust att göra mig sällskap?
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0