Värdelöst!

Tja! Jag vart hemma igår från skolan igen, bara för att verkligen känna efter att jag var frisk nog att gå till skolan. Men igår morse när jag vakna så mådde jag mycket sämre! Jag kände mig jätte tjock i halsen, kändes som jag hade feber, ont i hela kroppen och dunkande huvudverk. Helt sjukt! Jag kände mig ganska pigg i måndags och igår mådde jag jäääättte dåligt! Så jag vart hemma idag också :( ville verkligen gå idag, vi skulle iväg till huddinge gymnasium på något föredrag och vi skulle vara där hela dagen, jag tyckte det verkade jätte intressant! Sedan om jag fattade det rätt skulle Paolo Roberto vara där! Så som sagt, värdelöst att vara hemma idag! Men jag mår ju inte så pass bra idag, morgondagen ser inte så ljus ut heller, plus att mamma vill att man ska vara hemma en dag och då vara i princip frisk.
Så mina dagar är inte mycket att hurra för här hemma, finns inget att göra och så finns det inget jag liksom har ork till att göra. Får väl försöka läsa bort dagen.
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0