Vakna med the voice!

Äter frukost och tittar på "vakna med the voice" satte klockan på 7 idag, men jag känner att jag kunde likagärna satt den på halv åtta egentligen. Eftersom vi har gympa första lektionen så orkar jag inte sminka mig och har t-shirt och jeans på mig så byter jag byxor på torvalla sen, aja. Nu har jag massor av lugn och skön tid innan jag måste ta mig iväg till tåget, vilket är jätte skönt! Jag älskar att sitta och mysa med frukosten och idag vart det med "vakna med the voice" eftersom jag vart ensam denna morgon, alla andra har redan åkt iväg. En väldigt fin morgon har vi må jag säga, solsken och blå himmel hoppas det består hela dagen :)




Min mumsiga frukost :)



Det fina vädret :) som jag kikat ut och hittade genom takfönstret som har en del snö på fortfarande, men nu kan man iaf se ut genom det, har inte sett ut genom takfönstrena sen snön kom typ, för än nu, så det är ju trevligt ;)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0