Sunshine!

Tja, idag har solen skint för fulla muggar! Gud så härligt, så jag har faktiskt varit ute idag under dagen, iförsej bara på tomten men ändå :) super skönt! Bara setat och gottat mig i solen ;) mmmh! Fan att det ska bli kallt igen :( jag börjar ju trivas med bra väder! Aja, pärlan, jag, mamma och pappa njöt av solen medan den var framme i alla fall :) sedan tog jag mig ut en sväng för att möta Pillan, var uppe i centrum i fredags också. Skönt att komma ut ur huset och framför allt att röra sig! Känns som evigheter sen. Kände mig lite piggare igår, och idag känner jag mig ännu lite piggare :) så det börjar arta sig. Skönt, ser ut som det blir skola på måndag. Eller vänta, det kommer bli skola på måndag, punkt slut. Ikväll börjar en av alla tre Stieg Larsson filmerna på ettan och idag går då den första delen, millennium-serien, som alltså innehåller "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes". Det börjar klockan 9 på ettan, så då kommer jag vara fast klistrad ;).



Pärlan steker i den sällsynta vårsolen!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0