Sportrikt sportlov!

Tjena! Sitter och dricker en smootie som pappa har gjort, mums! Dagen idag har nog varit den lugnaste dagen på hela lovet. Sedan lovet börjat har jag rört på mig eller gjort något i någon form nästan hela lovet. Minus två dagar kanske, då det vart bussresa stordel av dagen. Sedan minus idag, för idag kände jag för en chilldag, behövs sådär innan skolan börjar igen så man känner sig utvilad :) så jag känner att jag fått ut en hel del av detta lov!
Gårdagen var jag först en sväng i nynäs och sedan drog Johanna med mig ut i solen och åkte långfärdsskidor med henne och Jonas. Vilket var sjukt jobbigt! Men också väldigt kul :) trots att jag säkert såg ut som ett pucko och var helt värdelös på det, men jag kände mig så pigg och bara hade denna sköna känsla i kroppen efteråt!
Så efter jag åkt långfärdsskidor, mötte jag upp Therese och gick hem till mig och åt jätte god hemmagjord pizza. Efter maten duschade jag och gjorde mig i ordning och åkte ner till David och Beenans nya lägenhet :) dagen idag har bara varit lugn som jag skrev i början.
Just nu tittar jag på "Music and Lyrics" som går på 3:an, älskar Hugh Grant!



Slänger upp en bild från Gesundaberget, sån underbar utsikt från toppen!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0