Praktikplats

Tja! Idag tog jag mig i kragen och ringde runt och fråga om praktikplats. Jag började med några butiker i farsta med det verkade ganska kört, sedan tänkte jag "hm, kan ju prova lindex i nynäs" så ringde jag dit, och tadaaa, då fick Gina en praktikplats nära och bra ;)! Känns super skönt, för jag har gått och skutit upp på det hela tiden, jag har tänkt nästan varje dag, "idag måste jag ringa och söka praktik". Så nu behöver jag inte ha det hängandes i luften. Slutade tidigt idag, vilket var skönt. Måste ta och bestämma individuella val till trean, de jag har bestämt mig för är engelska b och idrott och häsla b, sedan är jag osäker på om jag ska välja matematik b eller någon annan 50p kurs. Ska plocka min mattelärare och se vad han säger, om han tror att jag faktiskt kommer klara det, för jag vill inte välja en kurs och sedan inte klara av den. Så jag får suga på den karamellen lite. 
Ska sätta igång och göra lite plugg som jag har att göra, inför provet på fredag och en svenska uppgift som jag ska ändra lite på. Annars har jag en fortsatt lugn dag att se fram emot, :) peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0