Nice surprise.

Tja! Sitter och käkar en banan, mumma! Är helt ensam hemma just nu, pappa jobbar, mamma är med Natta och handlar dop-present och mickis gymmar. Så dagen då .. jo! Naturprovet gick ganska bra, förutom att jag fick hjärnslepp totalt på ett ord, aja. Sedan när jag slutat för dagen möttes jag av en glad överaskning, Alexz kom till skolan! Hon skulle snacka med studierektorn för att få betyg som hon skulle ha fått eller någe sånt. Jätte kul att se henne, måste se till att ses! Denna helg skulle hon vara i Sthlm men hon hade inte tid för att ses, massa annat planerat, så vi får ta och bestämma en egen helg. Vad som sedan händer nu ikväll det vet jag inte, inte i helgen heller, har fan inte planerat något alls i helgen och de flesta jag känner är upptagna, surt.
Aja, det löser sig :) nu ska jag dunka muuuusik! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0