Lördagkväll på stan!

Tja! Igår hade Thererse ett födelsedags firande i ribbyskolan med släkt och vänner :) väldigt mysigt, från början var tanken att vi skulle ta ut henne på krogen, fast typ nästa helg men Therese var så jäkla sugen och vi vart erbjudna skjust dit och hem så då kunde man inte tacka nej! Så då vart det att jag Natta och Therese (såklart) åkte in till The Bridge, som vi bestämde lite spontant sådär nio, halv tio på kvällen. Och vi hade jätte kul :) så idag är man nog inte på sin piggaste sida, vet inte hur några timmars sömn det vart inatt, men vafan sova kan man göra en annan dag ;) så idag blir nog en dag hemma på soffan med massa te, för att försöka bli av med denna jäkla förkylning, min röst börjar typ försvinna nu också! Hatar det, blir alltid super hes numera så fort jag blir lite förkyld. Sjukt jobbigt är det ska ni veta, så idag ska jag nog ha en liten rehabliteringsdag, eller någe. Ska i alla fall satsa på att bli frisk! Det var nog allt för mig just nu, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0