Let's Dance finalen

 


Jag är lite efterbliven så jag tittar på reprisen idag, haha nerå. Tanken var ju att jag skulle se finalen igår, men efter som jag träffade Emma sötisen så hittade vi på annat, vi gled bland annat ner till nynäs och chillade lite. Det var myspys att träffa Emma igår, vi ses allt för sällan! 
Jag visste redan vem som vann innan jag började titta, men herregud vad jämt det är! Både är ju så grymt duktiga, båda förtjänade att vinna så mig kvittade det. Fast jag tycker att det är kul att det var Mattias som vann, med tanke på vilken utveckling han har gjort på sig själv som människa! Gillade hans Micheal Jackson dans, grymt gjort ;)! Men Claudia är sån naturbegåvning, hon och Tobias ser verkligen ut som ett riktigt proffspar! Dom matchar så bra och passar in med varandra.

Dagen idag har varit totallt chill och det lär fortsätta så. Blir ensam ett tag ikväll också, buhu.
Äsch, kan vara skönt :) eller supertråkigt, haha. Funderar på att unna mig en Ben 'n Jerry's, hihi!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0