Längtar!

Jag har en stor längtan tills Twilight filmen "Eclipse" kommer ut och tills "Sex and The City Movie 2" kommer! Längtar gaaaalet rent ut sagt! Under tiden får jag underhålla mig med de tidigare filmerna.

 



Dagen idag då, har väl inte varit sådär jätte speciell. Hade ingen aerobic som sagt, så jag slutade klockan två. Skönt det, känns som om man fått lite mer gjort hemma, fast jag har lite plugg som jag fortfarande inte rört ännu, får ta det snart och köra seriöst imorgon, har ju prov i samhälle på torsdag. Känns som om det är lite mycket, men hoppas det ska gå ganska bra i alla fall. Ja, ska väl sluta skriva massa strunt och plugga. Ciao ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0