Jäkla förkylning!

Tyvärr så vart jag hemma idag. Känner mig väldigt låg idag, det var kanske inte så bra att jag gick ut i lördags, men jag tror ändå inte att det spelar så jätte stor roll, förkylningen var ju redan på väg i torsdags och jag har knaprat tablett sen dess för att bli av med den, men den vägrar ge sig. Så nu har jag tagit tablett och ska bara vila idag och hoppas på att den tänker ge sig nu. Det är så jobbigt att prata när jag blir förkyld, sätter sig i halsen så jag blir superhes, jätte irriterande.
Sitter och tittar på kläder på lite olika hemsidor vilket får mig att bli grymt sugen på att ta mig ut på stan och bara shoppa mig en ny garderob. Jag har kommit på att jag måste inskaffa leggings och tunikor/toppar, det är så skönt att ha på sig och det är ju snyggt! Så det ska jag börja satsa på att köpa herdanefter, leggings och tunikor/toppar, det är mina prioriterer just nu.
Ska ta och passa på att läsa massa nu när jag är hemma, jag håller på att läser "genom dina ögon" med Stephenie Meyer. Jag kanske har kommit till hälften nu och jag gillar den so far och vill ju bara läsa mer och mer! Jag är ingen bokmal i vanliga fall, men jag tror jag har hittat en författare som gör mig till en! Hoppas det kommer fortsättning på denna bok och att hon skriver mer olika böcker.



Men jag ska väl försöka vidga mina vyer när det gäller böcker, som Katarina von Bredow som har skrivit bland annat "hur kär får man bli" som jag har läst förut, den boken fastna jag också för, och hon har massor av andra bra böcker vad jag hört så ska försöka ta och läsa lite böcker av henne också, så jag tror nästa offer blir någon ut av hennes böcker skulle jag tro. Jag funderar på "syskonkärlek", den är jag faktiskt riktigt sugen på!

 


Kommentarer
Postat av: therese

Katarinas böcker är så jävla bra!! :D lovar dig

2010-03-18 @ 10:20:34
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

tror dig, har faktiskt läst en av hennes böcker ;)<3

2010-03-19 @ 17:46:22
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0