Jag hatar det här!

Bara så ni vet, att vara hemma och sjuk en hel vecka känns låååååång! Längsta veckan i mitt liv, och den är inte ens slut ännu! Det är fredagen kvar och den blir jag nog hemma ifrån också, :( jätte tråkigt! Blir säkert en lugn inne helg också, :( uuusch! Hoppas jag kommer få filmerna jag beställt av Natta och Broman iaf, (a)!
Ja, är ju sjuuukt sugen på alla fina vår/sommar kläder som har kommit ut nu! Åh, satans snö, försvinn och låt våren komma! Oj, vilket negativt inlägg detta blev, aja. Har liksom inget att skriva om efter dessa dötråkiga och sega dagar och vill inte gnälla om hur dåligt jag mår, så jag gnäller på lite annat istället, hehe.



Såhär glad känner jag mig just nu, lid med mig människor!
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0