Gesundaberget

Är ett berg ni måste åka till govänner! Yes, jag är tillbaka tidigare än räknat, skulle egentligen åkt hem på söndag men Lucas är inte så förtjust i att åka skidor som jag är, så det vart att vi åkte hem idag. Men de dagarna jag fick var toppen och jag fick såndär skön träningsverk i vaderna också som man ska ha ;) käkat god mat och umgåts med trevligt folk!
Som jag inledde med, Gesundaberget är ett jätte fint berg att åka skidor på och att bara vara i, trevligt folk och inte allt för mycket folk som det är i sälen och åre. Inga direkta lift köer eller otrevligt folk som kanske åker in i en. Jätte trevligt skidställe helt enkelt! Hur snygga och fräscha hus som helst, kan inte kalla det stugor ens, haha ;) asnice!
När jag kom hem stod pappa och gjorde middag, vilket var riktigt gott! Satt jätte fint i magen! Nu blir det hemmamys med familjen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0