Blocked

Sitter och gör min svenska uppgift, en novellanalys. Men jag känner mig helt oinspererad och blockerad, förstår inte varför. Känns som om jag bara har samma sak att skriva hela tiden, så jag tror jag ger upp för dagen och tar med det till skolan och får hjälp av min svenska lärare imorgon, han brukar kunna diskutera bra med mig så jag får massa idéer och tankar.
Juste, åkte hem efter vanliga lektionerna slutat idag vid två. Orkade verkligen inte aerobicen idag, och jag tänkte ju ta med mig min bok för att fördriva tiden med men den hade jag glömt så jag hade verkligen ingen lust att sitta där i två timmar för mig själv, trött och uttråkad. Fy så tråkigt! Önskar verkligen att vi hade fler lektioner eller att aerobicen kunde börja tidigare på tisdagar, alltså en timme är nästan för länge!
Men jag har inga stora skuldkänsor för det, eftersom jag ändå har gjort lite nytta och gjort min svenska uppgift så gott jag kunde på egen hand. Och jag hoppas på att det blir vattengympa imorgon och att någon vill gå med mig.
Mc-jackan har gjort sin premiär denna vår :) jätte skönt! Fast jag hade klätt på mig allderes för mycket förutom jackan, jag hade liksom lite tunnare tights, jeanstights, varma stövlar, linne, en tunn kofta och en tjockare kofta på det, hade verkligen inte behövat ta i så mycket! Jag vart jättevarm, redan imorse när det är lite svalare. Så imorgon får det bli lite lättare kläder, har ju trots allt vantar och halsduk fortfarande och det brukar stoppa kylan jätte bra. Oj, nu vart det jätte mycket text, ja skrivkrap har jag då inte. Bara dålig insperation.

Ikväll ska jag se på "Desperate Housewives" och den nya serien med Courtney Cox "Cougar Town", gud vad jag gillar det :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback