Back to school

Tja! Sitter i skolan just nu. Sist jag skrev var i lördags, så i söndags vart en innedag, det regnade/snöade och var bara grått och tråkigt väder. Så det vart en sitta-inne-och-kolla-på-film-dag :) avslutade dagen med New Moon ;) som David Kong i min klass kirrat åt mig :) man tackar!
Igår var jag i skolan, yeeey :) skönt faktiskt att vara tillbaka, fick dock inte vara med på varken gympan eller aerobicen, mamma tycker inte att jag är frisk nog för det, och tyvärr har hon lite rätt. Jag följde med Natta och Therese upp till centrum efter skolan igår en snabbis, sen åkte jag hem och när jag kom hem var jag helt slut. Snacka om att all energi försvinner när man varit sjuk, har fan ingen ork kvar. Blir lite samma visa idag också, fast nu ska jag upp till centrum med mamma när jag slutat, sedan får jag inte gå på aerobicen så då blir det att åka hem efter det. Men men, nästa vecka kommer jag med full fart igen ;)!
Skulle vilja inskaffa mig ett par löpardojjer, skulle verkligen vilja komma igång och springa nu när asvalten börjar visa sig. Matten börjar snart, dags att avsluta. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0