Alltså SL, ta er samman!

Nu får det räcka med alla katastråf signalfel! Jag orkar inte längre, det tog mig två timmar att komma hem idag! INTE okej! Nu kan det i alla fall inte vara snön eller kylan när det varit plusgrader och sol? Vad är det som är så jobbigt att ha igång tåget för gudsskull! Signalfel hela jäkla tiden! Nej fy! Och på allt detta hade jag grymt ont i fötterna så det finns inte! Och jag förstår inte varför, det är som om jag har skavsår men istället så blir jag jätte svullen om fötterna och får så himla ont! Men dagen i sig har varit bra :) Therese fick sin älskade kladdkaka idag, eftersom hon blev en stor flicka idag :)! Och jag dekorerade den med Therese 18 år!



Therese fina kladdkaka ;)!



Och födelsedagsbarnet herself ;) när hon fått sin kaka och en födelsedagssång :)!
puss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va gullig kaka! :)

2010-03-11 @ 20:11:14
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: therese

Tack än en gång, ni är bäst! <33333

2010-03-11 @ 22:37:28
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0