Väckning.

Godkväll, min morgon började med min väckarklockas ringsignal, strax där på kom även lilla Pärlan och kom och myste med mig, slutade med att hon låg på min mage och skulle bli klappad på magen! Haha, inte varje dag man får sådan lyx väckning ;).
Allt har gått bra på jobbet idag, inga direkta problem faktiskt. Och när jag åkte hem idag fick jag lite trevligt sällskap på bussen, sedan gick jag hem och åt och ringde Johanna sen när jag var klar. Vi möttes upp och gick typ 70 varv runt ösmo, pratade om allt och ingenting! Sedan så besökte vi Mickis och Mickis en sväng också, tittade på Grey's och mös ;). Innan jag och Johanna skildes åt så lovade vi varann (som alltid) att försöka höra av oss och ses oftare ;P. Och nu är man hemma i sängen igen, dags att sova och ställa mobilen på alarm. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0