Sveriges Nationaldag

Tja, sitter och smälter maten lite. Åt pizza, mums! Blir en kaffe på detta ;) (lilltanten själv). Gårdagen var bra, jag och Mickis gjorde oss en jätte god middag, kött och potatisgratäng och på det vart det varm banan med choklad till efterrätt! Sedan drog jag ner först till freja en sväng sedan vidare till bedarö baren där man stötte på massor av roligt folk och så vart det en del dricka och en del dans ;). Idag så var det fotbolls dag på viksängen, så jag gick dit efter jag varit ute med hunden och ätit lite frukost. Skönt att vara ute lite, njuta av solen ;). Så har min nationaldag sett ut, inte någon stor skillnad från andra söndagar, men men. Nu tycker jag det är dags för min kopp kaffe! Peace.






Mickis i lördags och vår efterrätt ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0